يکشنبه ۱۱ آذر
کوچه باغ نوروزی شعری از علی معصومی
از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۸۲۹۰۴
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
بیا که موسم گل های ارغوان آید
نسیم رهگذر از گردش زمان آید
نگاه پنجره با دست شاخه میگوید
دوباره فوج پرستو به آشیان آید
صدای نغمه بلبل به ناله می پیچد
نوای چلچله و شعر ارمغان آید
شمیم ناف ختن در میانه ی گل ها
بروی توسنی از دشت بیکران آید
چه میشود که ببینم بفصل خوبیها
حدیث مژده ای از یار مهربان آید
بگوید و بسراید غزل غزل او را
چنانکه در تب و تابش دلم بجان آید
نشسته ام به سر کوچه باغ نوروزی
به شوق آن که بهاری از او نشان آید
به تار سنبل نارسته اش دلی دادیم
مگر که سوره وصلی ز آسمان آید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک