شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
یک کمی از خلوتت بیرون بیایی بهتر است
مدتی است این چشم عاشق، خیره مانده بر در است
یک دقیقه هم که شد از لاک خود بیرون بیا
تا ببینی پشت پرچین دل من محشر است
با تو می لرزد همیشه پایه ی ایمان من ...
نامسلمان ،هر که از تو بد بگوید کافر است
در حریمِ خاص ِ چشمان تو سرگردان شدم
بدتر از حال دل من ، حال تلخ کفتر است
پشت دیوار بدون پنجره پنهان شدی
این ندیدن ها برایم بدترینِ کیفر است
کاش خیلی ساده می گفتم به تو،ای خوبِ من !
از تو یک بله گرفتن فتح چندین خیبر است
تو نماندی ، آن که دریای غرور تام بود
سخت محتاج جنون بازیِ تیغ و خنجر است
کاش ! ساده می گذشتم از کنار حس خود
حال من از آن چه دیدی و شنیدی بدتر است
☆غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
#ب_شادزی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار با سپاس | |
|
درود برشما مهربانو عزیز سپاس | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان از شما 🙏🏻 | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان | |
|
درود برشما بزرگوار با تشکر از شما | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و پر احساس بود