........................
(( آی عشق !
آن دَم که " آتش رفتار "
در خونم جوشیدی
تنورِ خولی گشت
دلِ سرسپرده ام )) ......................
----------------------------------------------
هَل مِن ناصر یَنصُرنی؟!
فقط اشک است
که یاری ام می کند
واژه ها "کوفه صفت"
جا می زنند... .
پی نوشت :
قال الامام الصادق(ع) :
"من اَراد الله به الخَير قذف في قلبه حب الحسين و حب زيارته" .
صل الله علیک یااباعبدالله الحسین و مُحبّانک اجمعین.
سلاماً على غريب الْأوطان و الذبيح العطشان
و صاحب المصائب و الْأحزان و شفیعنا عندالله یوم الورود
فی موضع الامان و مقام الرضوان.