جمعه ۹ آذر
نقش ماندگار شعری از افسانه نجفی
از دفتر خورشید_خان اسد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۱۲۹۵۳۲
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_از خیال تو
می برم پناه به خلوت ِدار...
_پناه بر خدای رنگ و انکار!
_گره پشت گره
رج پشت رج
می کوبم رنج ها و نقش ها را
در تن ِ قالی افکار؛
یک نفس،بسیار!
_به صبح می رساند
خستگی
سلامم را
_خاطر ت دور گشته
از من؛چه خوب!
می شوم آزاد؛بیکار...
_پس تر می روم
می نشینم در آغوش دیوار
تا عشق کنم
از نقش ها و دار...
_آخ!!!
باز هم که این تویی!
در نهان ِ من بیدار...
_هنوز سرانگشتانم
تو را
از یاد نبرده اند؛انگار!
|
|
نقدها و نظرات
|
پای دار همسایه ممنون عشق که گناه نیست... | |
|
عزیزی...تشکر از لطف و صبوری شما...و بقیه دوستان | |
|
ممنون از این همه لطفت.عزیزی | |
|
آره...به خاطر همین رازهاست که روح پیدا می کنه...درود بر شما...ممنون عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از بیانات مقام معظم شاهزادهای..🤭
درود بانو نجفی عزیز
زیباست
سلامت و ثروتمند باشید