سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    کرونا

    شعری از

    از دفتر دلنوشته ها نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۸۲۴۲۲
      بازدید : ۸۸۳   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر
    آخرین اشعار ناب

    بعد از
    سیصد و اندی روز انتظار
    کرونا
    عیدمان را خراب خواهد کرد
     
     
    ۱۶
    اشتراک گذاری این شعر
    ۵۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    میترا فرجی

    ،

    شعله(م جلیلی)

    ،

    میناجونبخش

    ،

    امین تهرانی

    ،

    صابرخوشبین صفت

    ،

    مرتضی سلیمی

    ،

    سمیرا_خوشرو

    ،

    محمد ترکمان(پژواره)

    ،

    زینب بویری (خزان)

    ،

    م فریاد(محمدرضا زارع)

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    مسعود میناآباد مسعود م

    ،

    ایمان اسماعیلی (راجی)

    ،

    زهرامیرزایی (ارنواز)

    ،

    مجتبی شفیعی (شاهرخ)

    ،

    علی مزینانی عسکری

    ،

    مهتاب ایزدسرشت (مه)

    ،

    مجید هوشیار

    ،

    زهرا مددی

    ،

    اعظم قارلقی

    ،

    جواد رفیعی (جواد)

    ،

    محمد سطوت

    ،

    کیمیاطولابی

    ،

    میم موسوی

    ،

    علی توکلی

    ،

    علیرضا بنایی

    ،

    حسن مصطفایی دهنوی

    ،

    رضا عزیزی (رهگذر)

    ،

    علیرضا آهن جان کمالی

    ،

    مریم پیروزیان

    ،

    بتول رجائی علیشاهدانی(صنم)

    ،

    نسرین حسینی

    ،

    امين آزادبخت

    ،

    علیرضا خوشرو

    ،

    فردین صمدی

    ،

    سید حاج احمدی زاده(ملحق)

    ،

    زهرا جمالی

    ،

    مرضیه حسینی

    ،

    قربانعلی فتحی (تختی)

    ،

    بینام و نشان (سیندخت)

    ،

    مصطفی مشهدی بی نشان

    ،

    نازگل ستاری(آه)

    ،

    فاطمه خواجوی

    ،

    کیمیا طولابی

    ،

    سید اسلام سادات حسینی

    ،

    رامینه خوشنام

    ،

    افسانه هادی(رخشانه)

    ،

    عسل اسدیان

    ،

    فائزه طاهری(ماهور)

    ،

    طاهره حسین زاده (کوهواره)

    ،

    اصغر ناظمی

    ،

    سارا شیخ محمدی ( دیانا )

    ،

    غلامعلی همایونی (شمیم)

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0