پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
من همیشه گفتم :
به پرواز قناری بنگر
که هم رهش در قفس است ،
او چنان سر گردان مثل یک تکه پر
در میان ابر ها دل نگران !
وتک و تنها می نگرد
بر
افتابی که سر بر می زند از مشرق
اگر پنجره را باز کنی
می تابدبه ارامش
در گیر بجا مانده
از خلوتی شب
وقفس همره خود !
من همیشه گفتم :
کوه را در یاب وسپس
جنگل را ،
ماه را بنگر وسپس
دشت پر از گل ها را
در میان این دشت
گوهر نا پیدایی است ،
که همه از دیدن آن خیره شوند،
شب را پاس بدار
ونیایش بگذار !
وسپس غرق به تابیدن
خورشید بشو در هر روز !
نور گر چه بتابد بر آب
ماهیان جان دوباره گیرند !
شوق پرواز کبوتر در باد
چشم ها را به تلاطم راند
من همیشه گفتم :
قوطی رنگ را بر دار
روی هر ظلمت وتاریکی
مانده ز شب ،
رنگ شادی بکشیم !
و
در بستر جامانده این
بخش زمین ،
مثل یک تکه چمن
رنگ سبزی بزنیم !
بهرام معینی (داریان)اسفند۹۸
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد عالیقدر 🌺🌺 | |
|
سپاس ادیب فرزانه با درود فراوان 🌺 وبا سپاس مجدد از سروده دل انگیز وزیبایتان🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان 🌺🌺 ممنون از همراهی همیشگی تان 🌺🌺 | |
|
سپاس جناب راجی ادیب ووارسته 🌺🌺 ممنون از نگاه زیبایتان 🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان ادیب اندیشمند 🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان استاد گرانقدر واندیشمند 🌺🌺 ممنون از نگاه زیبایتان 🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان جناب آروین ادیب گرانقدر 🌺🌺 ممنون از نگاه زیبایتان🌺🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان هنرمند فاضل🌺🌺 ممنون از زیبایی نگاهتان🌺🌺 | |
|
سپاس فراوان شاعره گرانمایه و وارسته🌺🌺 ممنونم از نگرش زیبایتان🌺🌺🌺 | |
|
سپاس شاعر جوان وفرهیخته 🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.