جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
بیا ای جاده زیبا
برایم قصه ای سر کن :
برایم قصه ای از ،
راه ماندگان در کویت
و یا زان آواره گانی که
در پی روزی ،
شب وروز در این وادی
ودر این راه پر پیچ وخم
ودر زیر این سقف سیاه
وپوشیده از ظلمت ،
سر گردانند وبس حیران !
در اینجا من دلم تنگ است ،
وراهی هم ندارم من ،
نگاهم بر پر وپر های
پرستوهای مانده در راهت
ویازان مرغک وحشی
ومهاجر
خسته ونالان و شکسته بال
وزخمی رسته از تیر صیاد
رها گردیده در کویت ،
ویا زان بچه چوپان ،
خسته وبی جان و درمانده
لختی پناه گیرد به زیر
سایه سقف پل هایت !
دمی دور از غریو
وهای وهوی ،
رهرو ان آرامش بگیرند ،
در این جاده
ودر این راه های پر پیچ وخم ایام
نمی دانم تا به کی باید تاخت
وتا کجا باید راند
دگر راه ونجاتی نیست
بهرام معینی ( داریان )
از دفتر دیروز امروز فردا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد اندیشمند وگرانقدر 🌺🌺 | |
|
سپاس شاعر فاضل وبزرگوار 🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود