سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        بخت من

        شعری از

        محمد شمس باروق

        از دفتر عارفانه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۲۳ شماره ثبت ۸۰۹۴۶
          بازدید : ۴۲۲   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        من دیر آمده ام هرچه دویدم ثمری نیست
        جز این چند قدم تا منزل یار خبری  نیست
        صد بار به خود گفتم غم دل با تو بگویم 
        من ماندم و آن غم، زین غم حذری نیست
        دلگیرم از زمانه مجال صحبت بر من نداد
        ناله طوطی شکر شکن که هنری نیست
        بزک مشاطه دهر بر من مسکین چه کرد
        ای فاحشه  پرده دری مکن“خبری نیست”
        هر جا گذرت افتاد  ذکر من درویش شد
        سفره حاتم پیشکش نان مختصری نیست
        كاش که در چشم شورت تا ابد می ماندم
        آن لحظه که از چشم تو افتم نظری نیست
        دل خوش بودم بعد وداع روزنه ای باز شود
        انگار بعد فراقت تا ابد بر من ظفری نیست
        آهسته قدم بر داشتم نکند که بیدارت نکنم
        بیدار بودی بر بخت بد من سحری  نیست
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۴۳
        غمگین و زیباست خندانک خندانک
        (م) وفائی
        دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۳۱
        سلام و ارادت و احترام جناب آقای باروق بزرگوار
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰
        سلام
        خدمت ادیب وشاعربزرگوار
        زیبا ودلنوازوبامحتوا سرودی بود
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک
        اعظم قارلقی
        چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۱۶
        عرض احترام
        درود بر شما جناب استاد
        پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
        جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۲۴
        درود ها
        بسیار زیبا سرود ه اید
        موفق باشی دوست عزیز خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0