سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بر نگردد

      شعری از

      محمد شمس باروق

      از دفتر مهتاب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۱۱ شماره ثبت ۱۱۲۸۷۶
        بازدید : ۲۰۰   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بزن ناله که یار گمگشته به دیار بر نمی گردد
      که نور رفته به چشم کم سو یار بر نمی گردد
      شب و تاریک و بیم و موج و گردابی چنین هایل
      به دشت بلا خیز کس به تکرار بر نمی گردد
      اشک چشم عاشق موج شد نزد دریا رفت  
      کشتی طوفان زده به ساحل خوار بر نمی گردد
      رویای وصال شیرینت میان  گیسوان گم شد
      یقین دارم که مهرم سویی دلدار بر نمی گردد
      تمنا می کنم بر گیرم دامن پر مهر لیلی را
      لیک می دانم که او سر قرار  بر نمی گردد
      مگر تقدیر برگرداند این بخت سیاهم را
      به اجبار شاید ولی با دل مختار بر نمی گردد
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      جسارتاشروع تضمین با" شب تاریک..." نیست؟ خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵
      سلام بزرگوار
      بسیارعالی و زیباسرودی بود
      قلمتان همیشه نویسا باد
      درود .درود درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد شمس باروق
      محمد شمس باروق
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
      خندانک
      ارسال پاسخ
      محمد گلی ایوری
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱
      درود خندانک
      محمد شمس باروق
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
      خندانک خندانک
      محمد شمس باروق
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۲
      خندانک
      هواجان جاویدان
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲
      🍃🌼🍃 درود 🍃🌼🍃
      حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
      پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۵
      درود بر شما بزرگوار خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0