شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
با تمام توانم همیشه ،
نام تو بر لبانم جاری است
در بیداری ودر خواب ،
هیچگاه از نظر دورت نمی کنم
در بیداری ستارگان
ودر بی خبری شب زنده داران
زنده دل ،
نماز عشق بجا می اورم
تا وجودت را در کنارم احساس کنم ،
ولی همیشه نگاهت را ،
از من دریغ داشتی
وراه خود در پیش گرفته ای
ومن خاموش ودل سپرده را
تنها رها کردی ،
تنها وسر گردان !
سراسر کویر ودامنه های کوهساران
را در سکوت طی میکنم
تا تورا بیابم ،
هر روز کارم
سرودن شعر وترانه
برای دلم ،
در غیاب توست ،
شاید دانه های کاشته شده
در میان دشت خاطره ها
جوانه زده شکوفا شود
از خطاهایم بگذری
باز گردی ودستم را بگیری
مرا بسوی نور وروشنایی
راهبر باشی باعشق و با بودنت
آری :
از من دلگیر مباش
رهایم مکن ، ره کم میکنم !
بهرام معینی ( داریان ) اسفند /۹۶
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.