جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
در امتداد خنده ای مطبوع
جا مانده است یک قلب در اندوه
گم گشته است در شعر جا مانده
در ته مانده این حس وامانده
در سوسوی این همه حیله
در مغزها عقیده پوسیده
به آنی شکستمو هویت جعلی
نوشته ام دو بیت بی معنی
تلخ است و گوشه گیر و حرمله وار
پا در هوا در عمری نکبت بار
اینکه هنوز می خواهدت عشق است
قلبی که به سادگی بشکست
فحشای ذهن و سیرتی مسموم
یک خستگی در زندگی نامعلوم
یک روح بیچاره و زمین خورده
جانی که جا مانده ز بی کسی مرده
شاهکاریست در این حروف سیاه نامت
مردم همه فهمیده اند فتاده در دامت
دست به دست چرخید و جانی به فدایت شد
حلال زاده ای که این وسط فنایت شد
سحری که فقط رمال میداند
ابیاتی که یتیم می مانند
عقدی که عاقد بلند آن را خواند
نفرتی که جاودانه خواهد ماند
پناهی که پشتش خالی شد
بیچاره کودکی مردد شد
مادری که تن داده برای نان
پدر نعشه ای که می داد جان
بچه در این میانه بدبخت است
لعنت به نکاحی که بن بست است
پیوند بی نتیجه و افسوس
سقف دوتایی و نتیجه ای معکوس
طلاق توافقی و دردی نامحسوس
ثمر زندگی چه می شود؟هزار افسوس
بچه ای که حسرت نوازش داشت
آیا این شعر جای تامل داشت ؟
لطفا به من بدهید پاسخ
این شعر اندکی جنون کم داشت !
دنیا حریفی
بداهه
۲۷/آبان/۹۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و ممنون از توجهتون | |
|
درود و سپاس | |
|
سلام دوست مهربونم و ممنونم | |
|
سلام عزیزم . ممنونم از توجهتون و حق با شماست | |
|
درود بر شما و ممنون از توجهتون دوست عزیز | |
|
سلام و سپاس دوست عزیز | |
|
درود بر شما و ممنونم | |
|
درود بر شما و مهرتان مستدام | |
|
درود بر شما و سپاس | |
|
دست مریزاد . درود ممنونم | |
|
سپاس | |
|
سلام عزیزم . ممنونم از حضور پررنگ شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه ما بود