دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
معجزه
طوطی صفتم قدرت اقرار ندارم
در پهنه گلدان گل بی خار ندارم
من بودم و لیلی و شبستان و شبی نور
افسوس که امروز خریدار ندارم
دارم هوس ذکر تو را ای مه شبگرد
در پیش تو میلی به شب تار ندارم
سِحر سَحرت در صدفی سبز و گهربار
در معجزه ات جرات انکار ندارم
آسوده بود خاطر من بر سر دارت
چون جز تو کسی یار وفادار ندارم
غم بوده در این دور تسلسل که فقیرم
در جامعه جز جامه و دستار ندارم
گر باده دو پیمانه ی اندک شده جانا
من میل به نوشیدن و تکرار ندارم
دارم هوس دیدن یار از لب دیوار
اما دگر امیدی به دیوار ندارم
حیف از صدفی کز لب آن غالیه ریزد
وقتی که تو باشی دل بیمار ندارم
دارم ز غمت چشم جهان بین تو باصر
هر چند در این بادیه بازار ندارم
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادبزرگوار
زیبابود