جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
هرکه یک لحظه با دوست شد، هم کلام
درسرش هست ، سحرمحبت باز کند ،بایک سلام
چون محبت ره دوستی، زسر شوق بانازکرد
جان خود را از سر رغبت، فدای دوست آغاز کرد
خود بگفتامشکلی دارم ،کلیدش دردست توست
دردسرکم کن ،میل من سوی وصال ،دست توست
عمر طولانی بخواهم ،بهردوست ازدرگاه حق
چون بدیدم ،رنگ رخساردوست ,پشتم شکست
بارالها محرمی خواهم ،رساندپیامم رابدوست
ابن حکایت که افتادم ،دردام عشق دوست
زآن لحظه که دیدم ،رنگ رخسارتورا،قلبم شکست
مرحبا برتو ای، پیک خوبان که رساندی پیغام ما
چون راد باعهد خود ،مشتاق وصل توگشت
ره دوستی زسر شوق ،باعشق خود باز بکرد
شعر از منوچهر فتیان پورتخلص (راد) 98/07/30
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود