پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
شماره پنجاه هشت ؛ به باغ انتظار
به باغ انتظارت می نشینم
چه زیبا میشود خوابت ببینم
سعادت نیست همراه تو باشم
به امیدی سِرِ راهت نشینم
منم نوکر تو ؛ هم ارباب هستی
ستم باشد رخ ماهت نبینم
قبولم گر نداری مهر خودرا
بران ازسینه ام ؛ ای نازنینم
گله از بخت خود دارم مداوم
همیشه از غم هجرت غمینم
شنیدم یاور بسیار داری
نباشم یاورت از خاسرینم
نگاهم گر کنی از روی رغبت
یقین باشد که من از متقینم
به ماه گفتم بخود هرگز نبالی
فروزانتر زتو آن مه جبینم
هرآنکس منکر ارباب من هست
سر و کارش به آه آتشیینم
خداوندا نگهدارش تو میباش
منم(گمنام) غلامش کمترینم
جمعه چهاردهم تیر ماه نود و هشت .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود