💠 سکوت گنگ:
سکوت ام را ببین
پر است
از ناگفته های نگفته!
💠 پرنده ی دلتنگ:
پرنده ی پر بسته ام
دلتنگ بام تو،
که بر چینم از آن
دانه های عشق را.
💠 شمردن:
بی نهایت
دوست دارم
اما دریغ
که شمردن بلد نیستی!
💠 مرگ کلمات:
میمیرند غریبانه
کلمات ام
در شعر نبودنت.
💠 عشق مرده:
برای عشقی
که در قلب من مرده است
کسی هست
شمعی روشن کند؟
💠 دلتنگی نبودنت:
نیستی و جز دلتنگی
مرا به سینه
کسی نمی فشارد.
💠 انتحار نهنگ ها:
در ساحل اندیشه ام
نهنگ های دلتنگی
دست به انتحار می زنند.
💠 گلوی بریده شب:
گلوی شب را بریده اند
سکوت همه جا
زار می زند!
💠 نیشِ خنجر:
کابوسِ نیشِ خنجر
پر از خواب های هر شب
قلب زخمی من است.
💠 جایِ خالی تو:
هر شب
کنار جای خالی ات
پر از دلتنگی است
جای من.
💠 حوضِ خیال:
و سال هاست شمعدانی ها
بهارِ حضورت را
لبِ حوضِ خیالم
گل می دهند.
💠 رفتنت:
رفتن ات
باد را بهت زده ی
گرد پایت می کند.
💠 امید:
امید به آمدنت دارند
چشم هایم
سالهاست
پشت سرت آب میریزد.
💠 دریده گلو:
دریده شد
گلوی شعر هایم
با خنجرِ خیالت.
💠 جغد وحشت:
میترسم نباشی
و شوم شود روزگارم
جغد وحشت
در ذهنم لانه دارد.
#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
کوتاه و زیبا بود ند