جمعه ۲ آذر
خاورمیانه شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷ شماره ثبت ۷۴۰۲۰
بازدید : ۱۵۵۰ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
خاورمیانه شـد دلـم آشـوب و جنگ است...
بانوی شرقی این جدال آری! قشنگ است؟
.
این سـو مـنِ عـاشــق ولی با دسـتِ خــالـی
آن سوی میدان هــر رقیبی بــا تفنگ است
.
بــا حـسنِ نیــت آمــدم سـمتت ، ولـی تــو...
انـگـار پـاداشــم هـمیشه پـاره سنـگ است
.
هــر قـدر هـم همّـت کنـم پـس میــزنی اَم
یـک جــای کــارِ عـاشقـی انگار لنــگ است
.
چشمانِ تـو فرمانده ای مغرور و مــن هـم
سـربــازِ بیچــاره که دائـم پیش فنگ است
.
انــدامِ دلـچسبت چنــان گـیـراست گـویـا
شکـلِ پتـــویی نــرم بــا طــرحِ پلـنگ است
.
یــک عمـــر بـا یــادت دویـــدم مثـل مـردی
معتــاد و غمگیـن که به دنبــالِ سُرنگ است
.
مــن روز هــا و مـــاه هــا در انتـظـــارم
زودی بیــا بـانـو کـه دیگر وقـت تنگ است
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سلام وعرض ادب بانو حسین زاده گرامی سپاسگزارم لطف تان پایدار شاعر گرانقدر | |
|
سلام و عرض ادب جناب عسکری عزیز سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم بانو جلیلی گرامی لطفتان پایدار | |
|
سپاسگزارم بانو امرباس گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب زارع عزیز لطف تان پایدار شاعر مهربان | |
|
سپاسگزارم جناب شهیر عزیز زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود