جمعه ۱۸ آبان
هم صحبت شعری از علیرضا مسافر
از دفتر کاکتوس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۴۸ شماره ثبت ۷۳۹۴۹
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسافر
|
با من سخن بگو و مرا از این نفرین سکوتناک برهان
با من سخن بگو
و رهایم کن از این تلاطم های مشوش شبانه
از این رخوت درمانده ی بی درمان
که مثل عنکبوت آزادی ام را در تار های بی رحم خود قمار کرده
و سور بازندگی ام را به عیش نشسته است
و زندگی ام را...
با من سخن بگو
من از هیاهو ی این خلوت بیزارم
که صدای خاموش و معتزلش به میگرنی الهی وا می دارد مرا
با من سخن بگو
بی آنکه بر لب بیاوری چیزی
مرا از چشم های پر چانه ام بشنو
و با آوای نگاهت برایم حرف بزن !
علیرضا_مسافر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود