يکشنبه ۴ آذر
پریشون نه شعری از پارالاین
از دفتر عاشقانه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۲۱ شماره ثبت ۷۳۷۵۳
بازدید : ۴۴۴ | نظرات : ۱۳
|
|
نمی دونم جدا هستم ازت یا که کمی وصلم
عجب حال خرابی که نمیدونم کجا هستم
تو هر شب پیش من هستی و این خوابو نه
رویا نیست
یه روزی آرزوم بودی ولی
نه
حالا نیست
چه میدونی چه کردی با دلم که بد بریده
دیگه این زندگی
نه
بوی سابق رو نمیده
تو روزایی که من ناز میخریدم، چه کردی که دیگه از تو بریدم
نمیدونم تو دنیا
کسی
حال منو داره
اونم مثل من اینجوری
با اینکه عاشق اما
دلش
یک دنیا غم داره؟
پريشون
نه
کارم،از این حرفا گذشته
دلم سرما زده
بدجوری سرده
تظاهر میکنم آروم دنیام
تظاهر میکنم حالم چه خوبه
نمیدونی و میدونم چمه اما تمومه
ادامه دادن این رابطه واللّه حرومه
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون که به آهنگین بودنش اشاره کردین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود