جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدعلی جعفریان(عاشق)
آخرین اشعار ناب محمدعلی جعفریان(عاشق)
|
عاشقانه ترین فاصله
من از عاشقانه ترین فاصله
برایت غزل می فرستم عزیز
برای تو از دل نوشتم بگم:
دلت را به جام دل من بریز
به سمت تو می کوچم ای عشق پاک
به سمت خدایی ترین خاکریز
گذشتم همیشه برایت ز خود
تو هم آبروی دلم را مریز
ندیدم به دنیا ز تو خوبتر
و در جنت خوبرویانه نیز
تنم شعله ور گشته از اشتیاق
دلم گشته از هجر تو ریز ریز
چقدر از تو تا روز ما فاصله است
توان کردن آیا ز مردن گریز؟
سرِ عشق تو از همه دلخورم
اگرچه ندارم کسی را ستیز
1386 محمدعلی جعفریان(عاشق)
تقدیم به عشق عالم (عج)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب زارع عزیز ممنونم از محبت شما مؤید و موفق باشید | |
|
سلام خانم قارلقلی بزرگوار موفق باشید | |
|
سلام سلام بر شما لطف دارید انشاءالله به یاری خدا با ظهور امام عصر(عج) غم از کل عالم رخت بر بند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
یا مهدی ادرکنی