جمعه ۲ آذر
هِی کابوی! شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۷۳۳۸۹
بازدید : ۱۱۶۲ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
دســت بر مـاشـه نبـر ، ای جـان به قربانت کابوی
غربِ وحـــشی طـعمـهء دریــای چشمــانت کابوی
.
از نِـــوادا تــا نیـــوجــرسـی فقط حرف از تو بود...
اســـبِ یـــاغــی غـــرورم تحـتِ فرمـانت کـابـوی
.
خوب بد یا زشت ، لب تر کن عزیزم جان بخواه
هر چه خواهی می شوم ، سوگند بر جانت کابوی
.
هِی کابوی! بر خود مسلط باش و حرفم گوش کن
خـــونِ عاشــق عاقبــت گیـرد گریبـــانـت کــابوی
.
روحِ مــن در لابه لای گیســوی صـاف و بـلــونـد
ســـابقــه داری شـــده در بنـــدِ زنــدانــت کـــابوی
.
از دلیــجــانِ بـلـــوریــنِ تـنـت جـــا مـــانـــده ام
راه افتــــادم بـــه دنـبــالِ دلیـجــانــت کــابوی
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب خانلاری سپاسگزارم زنده باشید | |
|
سلام و عرض ادب جناب زارع گرامی بله مدتی هست که کمتر به دنبال سرودن و شعر و شاعری هستم و اصلی ترین دلیل هم حرفه وکالت هست گاهی آدمو خیلی درگیر خودش میکنه سپاس از لطف و مهربانیتان موفق و مؤید باشید | |
|
سپاسگزارم بانو شیخ محمدی عزیز زیبا نگاهید | |
|
سپاسگزارم جناب افشاری گرامی البته اینو هم باید در نظر داشت هر تکراری عیب محسوب نمیشه برعکس...همون بیت آخر از نظر اساتیدی که باهاشون در ارتباط هستم، بسیار زیبا از اب دراومد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود