جمعه ۲۵ آبان
سپکو ۰۲ شعری از سعید فلاحی
از دفتر سپکو - بهار ۱۳۹۸ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۲۹ شماره ثبت ۷۲۹۷۱
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
◇ #یک
فرشتگان یکی را گم کرده اند
سراغ ات را
یک به یک از من می گیرند
◇ #آرزو
به آرزوهای من نمی رسید
آن راهی
که او دنبال آرزوهایش می رفت.
◇ #لب
جان به لب شدم از نبودنت
خاطرهایت قدم میزنند
در دالان دلتنگی
واژه ی آمدنت را
بر لب جاری کن
◇ #شعر
استکانی شعر
دم کرده ام برایت
تر کن گلویی
از چایِ شعرهایم.
◇ #قاب
قاب کرده ام بر دیوار
دوستت دارم هایت را
مانده ام کجا بکوبم
قاب عکس ات را
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
|
|
نقدها و نظرات
|
درود موفق و موید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود ند