جمعه ۹ آذر
بسازیم خانه مهر دمحبت شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴ شماره ثبت ۶۹۹۱۵
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
آرزویم بود خانه بسازیم باهم
پر صفا بی ریا
یک رنگ و یک دل
پر مهر و محبت
از در و دیوارش ببارد آرامش
خندهای زیبا
کنیم شاد دل هم
تقسیم کنیم با هم همه درد و غصه ها
امان از جور زمانه
روزگار سخت و دل آزار
طو فان بلا میرسد نا خود آگاه
آتش می زند آرزوها زیبا
می رویاند حسرتها
خانه زندگیمان می کند یک ویرانه
یک کویر خشک و سوزان
با سرابهای تشنه به خون
در کمین مسافر راه
ای نازنیم
ای همه وجود و خاطره هام
پاک کن آنهمه اشک و غصه
آنهمه ناله و حسرت و آه
از دل بشور همه رنجها و درد ها
بیا با هم کنیم این ویرانه را آباد
یک گلستان زیبا
آسمان خانمان کنیم شاد
شبش پر ستاره
بخندیم با هم دوباره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيباست