يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
*"عمرم همه با همسفری بد سپری شد"*
چون هر بشری در نظرم حور و پری شد
افسوس که ایّام جوانی به فنا رفت
پاخورده و بازیچه ی هر رهگذری شد
چون شاخه ی بیدی که به هر باد برقصد
چشمم پِیِ رقّاصیِ هر عشوه گری شد
هر لحظه دلم از پِیِ شیطانِ هوس رفت ...
این کار خطا عاقبتش بی ثمری شد
در راه هوس پند و نصیحت نشنیدم
از خیره سری سهم دلم دربدری شد
بی تابیِ من ، شهره ی آفاق جهانست...
این شهره شدن ، مایه ی هر دردسری شد
#سمیرا_خوشرو
#شبنم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار،سپاس از توجهتان.برقرار باشید | |
|
درود،سپاس از توجه شما بزرگوار | |
|
درود استاد عزیز و گرامی،بله مطلع بیت زیبای شما بود،واژه ی همسفری،من جایگزین کردم،با اجازتون ،سپاس از توجهتون،حضور پرمهرتون،زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.