جمعه ۱۸ آبان
هدف عشق تو شعری از مه و موج
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ۰۲:۲۸ شماره ثبت ۶۶۳۱۵
بازدید : ۵۷۴ | نظرات : ۳
|
|
این روزها شب هایم را با اندوه و افکار پریشان میگذرانم،دلهره ها ای از جنس پوچ و هیچی تمامم را در بر می گیرد،تداوم کوبندگی ترس ها در عمق تاریکی غمگین و افسرده ام میکند،بی اختیار رویا پردازیی از آرزو هایم در بی بیکرانه ی دریا آبی مواج بر روی قایقی چوبی به سفری بی انتها با لخند خاصی میروم،با تک حرکت پلک هایم دنیای اطراف ام خبر بی امیدیم را درونم فریاد میزند،آرامشی را نیاز دارم،آرامشی ابدی و بی انتها و پر از عشق،آغوشی گرم و درخشان با سادگی خاص همیشگی ات،انعکاس خنده هایت درونم را پر از شوق و شور همراه با انگیزه میکند،تو بی شک رویا ای هستی که در دست نوشته هایم تنها هدف برای تلاش مکرر و طاقت سختی ها برای رسیدنی،از دال تا میم دوستدارم فقط برای توست،زیبای دلنشین من...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
عنصر خیال؟