سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    هیاهوی تو

    شعری از

    مه و موج

    از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۴۶ شماره ثبت ۸۸۶۱۹
      بازدید : ۲۷۵   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مه و موج

    میتوانم حرارت گرمای نفس هایت را حس کنم
    آنجا که غروبی بی نهایت زیبا بود
    و من غرق در چشمان تو بودم
    یک نگاه تو خلاص میکند اندوه را برایم
    در دنیای تو کلمات ناتوانند
    و تنها صداقت،چاره راه پیدا کردنت در جعبه ای تاریک و بی نور است
    ای تمام زیبایی ها
    حسادت فرشتگان به تو دنیا را بیمار کرده
    پرستو ها،در افق از شوق وجودت شادی کنان پرواز میکنند
    نور تو خورشید را به تعظیم وا داشته
    من ذره ای کوچک در دید خدایم هستم
    در هیاهویم که همه خوابی باشند
    اگر این چنین باشد
    تنها آرزوی من ماندن در این رویاست که حقیقتش را فقط من میدانم
    آن هم لذت داشتن آرامشی ابدی در کنار توست
    دوستدارم..
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹
    دلنوشته زیبایی است
    آهنگ نیمایی نداشت خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۰۷
    سلام شاعر گرامی
    قلمتان توانا
    ذلنوشته ای
    بسیار رسا،خوش آهنگ
    هزاران
    درودبر شما
    خندانک خندانک خندانک
    اصغر ناظمی
    چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۴
    سلام
    ودرود
    شعله(مریم.هزارجریبی)
    چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۰۲
    دلنوشته ی زیبایی نگاشتید
    فریبا غضنفری  (آرام)
    چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۳۷
    درودتان 🌹🌹🌹
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۵۵
    خندانک خندانک موفق و پیروز باشید خندانک خندانک
    لایک شد شعرتون👍🌹
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0