دوشنبه ۲۸ آبان
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن ایوبی
|
پاییز نرفته
همینجا گوشه ی اتاقم دراز به دراز افتاده
نفس نمیکشد
صدای خش خش برگ های طلایی اش نمیرسد به گوش
پاییز مُرده
شاید از زمان بی مهری
شاید از زمان خشکی آبان
و شاید از زمان خموشی آذر
پاییز شاید مرده فقط برای من
شاید مرده فقط برای امثال من
میدانی ما که جز زمستان فصلی ندیدیم
ما فقط یادمان می آید خیلی وقت ها پیش یک پاییز بود که پادشاهی میکرد بر قلب ها
یادمان می آید که احساس همچون برگ هایش گرم گرم بود. . .
اما دلم میگوید! پاییز مرد وقتی از اینجا رفتی
رفتی که رفتی...
دلم میگوید پاییز مُرده
اما به شدت منتظر معجزه ی معشوق عاشقان
به شدت معتقد به دم مسیحاییشان. . .
بیا
شاید پاییز خودش را لوس کرده باشد!
تنها آرزویم بود. . .
بهارم پاییز است
تعجب نکن. . . من یک شاعرم!!!
محمدحسن ایوبی
۱۳۹۶/۱۰/۲
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم زیبا خواندید | |
|
سلام و عرض ادب خدمت جناب استکی حضورتان را میستایم | |
|
درودتان بانوی ارجمند شعر و ادب سپاس | |
|
سلام و درود خدمت شما بانو حکیمی ارجمند زیبا خواندید حضورتان را میستایم | |
|
سلام همشعر عزیز و ارجمند سپاس | |
|
درود ابولفضل عزیز شاعر مستعد وجوان خوشحالم که خواندی و پسندیدی سپاس از حضور سبز و پرمهرت | |
|
سلام جناب نوری ارجمند زیبایی در نگاه شماست سپاس از لطف حضورتان | |
|
سلام و عرض ادب ارادتمندم زیبا خواندید و تشکر میکنم از نقدتان و البته میپذیرمش موید و پیروز و بهروز باشید | |
|
درودتان بانوی فرهیخته سپاسمند حضورتانم موید باشید | |
|
درودتان جناب سپاس از لطف حضورتان موید باشید | |
|
درودتان شاعر ارجمند سپاسگزارم زیبا خواندید | |
|
سلام بزرگ بانوی شعر و ادب سرزمینم سپاس از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست