جمعه ۲ آذر
بِدعت شعری از حسين زرتاب
از دفتر خط كبود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۹:۰۴ شماره ثبت ۶۰۸۳۵
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
163-بِدعت -1396/8/18
از گام های خسته در تردید
باید بدانم که
این راه تُو در تُو
پنهان میانِ خاک یا خاشاکِ این افلاک
کمتر شده پیموده و هموار
راه درازی نیست
فرصت شکسته در تنِ تاریکی ایامِ بی برگی
وقتِ زیادی طی شده تا اینکِ تاریخِ انسان ها
افسوس از این بودنِ همواره حزن انگیزِ درد آلودِ بادابود
#حسین_زرتاب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس بزرگوار نوآموز شما و همه بزرگان سایت هستم از حضور شما و همه عزیزانی که می خوانند و نظر می دهنم بی نهایت سپاسگزارم | |
|
سلام و سپاس از لطف شما شاعر عزیز ممنون از اینکه حضور دارید می خوانید و نظر می دهید بادابود را خودم ابداع نموده ام به معنای : بودنی چون باد - بودن زود گذر -هست ناپایدار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود