جمعه ۲ آذر
خسته ام شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر معمولی نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۸:۱۶ شماره ثبت ۵۸۸۹۳
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
خسته ام مثل درختی که تبر میبیند
مثل آن مادر پیری ک تشر میبیند
مثل آن کارگر زخم به دستی که هنوز
حق خود را کمتر از حق حشر میبیند
خسته ام مثل بهاری که خزان میبیند
کودک در رحمی که سرطان میبیند
ژورنالیستی که برای عدم تعلیقی
قلمش را به لباس خفقان میبیند
خسته ام مثل زمینی که علف زار شده
طفل معصومی که جبراً کودک کار شده
دختر ناز و جوانی که به اسباب پدر
زن یک مرد ۹۰ ساله به اجبار شده
خسته ام مثل جوانی که پس از سربازی
بچه ی نامزدش را بغلش میبیند
مثل جراح زبر دست که در شیفت شب
پسرش را در اتاق عملش میبیند
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما استاد بزرگوار مانا باشید | |
|
سپاس هاااا | |
|
سلامت باشید بانوی بزرگوار | |
|
سلام قربان شما ، سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشگلات جامعه