جمعه ۲ آذر
اختیار؟ شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر طنزونه نوع شعر طنز
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۱۱۳۵۵۸
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
در پوششت اختیار داری
خندان لب چون انار داری
هم مهریه و جهاز داری
دیگر به چه اعتراض داری؟
در جامعه حق کار داری
هم شام و هم نهار داری
صد گل وسط بهار داری
دیگر به چه اعتراض داری؟
از ارث که نصفه سهم گیری
نصف دیه هم اگر بمیری
قاضی نشوی ، وکیل آری
دیگر به چه اعتراض داری؟
از مترو دو واگنش به نامت
ته دیگِ منم بزن به کامت
پیتزا نخور ار گیاه خواری
دیگر به چه اعتراض داری؟
ظهر و شب و صبح هر زمانی
در شرکت و کوچه ، هر مکانی
کَس ، بَد ، نکند ، نکاه، آنی
دیگر به چه اعتراض داری؟
نه ماه ز تن مایه گذاری
یک عمر ، ز روحت آنچه داری
آخر که شناسنامه دادند
فامیل پدر بر آن گذاری ؟
در استادیم ورود کردی
با تیم خودت درود کردی
سوتی به سر سرود کردی
دیگر به چه اعتراض داری؟
با عرض تسلیت به تمام ایران 🖤
|
نقدها و نظرات
|
از نظر شخصی چون من دین زاییده دست خود ادمهاست و همچنین دیدگاه دیگری من باب خدا دارم دلایل بسیار مستحکمی برای این گفته دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.