يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
شانه های سپید هیچ یوسفی...
مسیح نداشت
من انگشتم را برای هیچ فرشته ای....
نارنجی نمی کنم
خدا را...
خودت آغوش بگیر
...زلیخا
ـ بخند از آن بوسهٔ درشت
از چاه
هیچ صدایی یادم نیست
من کوچه های هیز را قدم زدم
ـ ببخشید...
همه چیز مرا به اشتباه می اندازد
مرا...
لمس نکن!
...........
✍ ح.رزاس
▫بوسه های درشت _۹۶/۵/۱۳
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها بزرگوار حضور ارزشمند و فهموی شما را قدردانم سربلند باشید گرامیم | |
|
درود ها ارجمند بانو عجم (بانوی واژها) زیبا خواندید گرامی احترام و امتنان مرا پذیرا باشید | |
|
درود ها ارجمند جناب انصاری (رها) حضور ارزشمند و فهمو ی جنابعالی را قدردانم به مهر و راستی سربلند باشید گرامی | |
|
درود ها ارجمند جناب فرزامی فر افتخار حضور و همراهی ارزشمند شما را قدردانم احترام و ارادت مرا بپذیرید گرامیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود