يکشنبه ۴ آذر
مداد رنگی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر بداهه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۵۶۷۷۱
بازدید : ۸۵۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
◻
دیگر خود را پیش بینی نمی کنم
روبروی پیکاسو نشسته ام
به کلاغی که روی شکم اش نشسته، قار قار میخندم
و به پیچ های امین الدوله و برگ های زیزفون سلام
بیابرای توهّم گربه ها ، موعظه
وبرای مورچههای نانوایی، تشویق بخریم
کاش چرخ و فلک در جعبهٔ مداد رنگی ها
... بُهتِ جمله را صدا میکرد
ـ قار قار
ـ قار قار
.
.
✍ ح . رزاس
▫ مداد رنگی ▫۹۶/۳/۲۵
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد استکی ارجمند متشکرم از مهر حضور تان | |
|
درود ارجمند متشکرم از مهر حضورتان احترام و امتنان مرا بپذیرید گرانقدر | |
|
سلام ارجمند متشکرم از همراهی و مهر حضور تان احترام مرا بپذیرید، خواهشمندم استاد خطاب نکنید، جز نوآموزی بیش نیستم بهروز و سربلند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست