جمعه ۲ آذر
دستور شعری از محمد رضا نشایی مقدم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۱۸ شماره ثبت ۵۵۷۲۰
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد رضا نشایی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد رضا نشایی مقدم
|
دستور زبانت را از فعل شنیدم من
از حرف نپرسیدم، جز اسم ندیدم من
مستقبل اندوهم چون حال تو بود آری
ماضی همه عادت شد، از عشق بریدم من
گفتی که نگو، گفتم. از چشم تو افتادم
از صورت چون ماهت صد چشم خریدم من
تا باز که برگردی، از هر چه نظر کردی
صد راه که بنشستم، صد جامه دريدم من
چون صرف تو شد فعلم در جدول دستوری
هر هجی نامت را صد بار کشیدم من
شب شد نرسید از تو پيکي، خبری، حرفی
بس پا به سر افتادم، هرگز نرسیدم من
نظم است سرود تو، نثر است درود تو
در حضرت ديوانت، چون شعر سپيدم من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.