يکشنبه ۴ آذر
مرو شعری از محمد رضا نشایی مقدم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۶۸۱۱۰
بازدید : ۷۳۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد رضا نشایی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد رضا نشایی مقدم
|
لطفا بیا و زودتر از پیش من مرو
از فکر خواب مصلحت اندیش من مرو
صراف چشم معتبرت دولتی که نیست
ای ارز دیرپای کمابیش من مرو
از احتکار معرفتت، حصر شد دلم
نقاش ِدلخورِ دگراندیش ِ من مرو
گر می روی ز مبدا دل زودتر بیا
تا مانده است خاطر تشویش من مرو
گفتی زمان فرقت ما دائمی که نیست
ای نابکار ِ سست ِ بداندیش من، مرو
تا دست اعتذار من امروز بسته است
با پای حیله از کف دلریش من مرو
مستضعفانه با سرِ دارای من مباش
مستکبرانه از دلِ درویش من مرو
در مذهب نگاه تو من قاری غمم
پس ای خط شکسته هم کیش من مرو.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.