جمعه ۲ آذر
شمس و مولانا شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۵۴۷۹۷
بازدید : ۱۳۸۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
امان از حافظ و سعدی
امان از شعر و شبگردی
امان از شمس و مولانا
چه کوته عشقِ نامردی
مرا عاشق مرا شیدا
مرا مجنون مرا تنها
مرا شایسته مهرت
امان از شمسِ مولانا
بکرد شغلش عوض زاهد
بشد عارف بشد عاشق
بدیدش شمس و شاعر شد
بشد شهره به مولانا
بدادم پیشه ام تغییر
شوم شاعر منم حالا
منم با یاد شمسِ خود
نشد باشم که مولانا
بدادی رز قرمز را
بماندعشق تو اینجا
درونِ قلب معشوقت
چه شد رفتی تک و تنها؟
و آنروزی که می آیی
شدم از بر تمامش را
تو میدانی چه میگویم
همان دیوانِ مولانا
شگفتا از تو که شمسی
شگفتا شمسِ تبریزی
تفاوت هست میانِ جانِ من با جانِ مولانا
و در آخر شدم ممنون
از این ذوقِ خدادادی
شدی ممتازِ اشعارم
شبیه شمسِ مولانا
دنــــــــــیا حریفــــــــــی بداهه فروردین ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
عزیزدلم | |
|
درود بر شما و ممنونم بابت حضور پر از انرژیتان دوست عزیزم هدف من قصیده و غزل و قطعه سرایی نیست هدف نوشتن حرف دل است و گاهی دلم هوای نوشتن میکند همین!! سبک برای شاعران بزرگ و اهل قلمی چون شماست و افتخار میکنم به دوستی با بزرگوارانی چون شما مجددا ممنونم | |
|
تشکر از شما جناب رمضانی | |
|
درود بر شما | |
|
ممنونم از شما | |
|
سلام و ممنونم از شما | |
|
تشکر | |
|
تشکر | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.