سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 15 تير 1403
    30 ذو الحجة 1445
      Friday 5 Jul 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۱۵ تير

        آخر چرا آخر چرا؟

        شعری از

        الیاس ( علی کتانی )

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۵۲۱۷
          بازدید : ۶۴۴   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )

        عهد منو بگسسته ای

        رسم دل و بشکسته ای

        ای بیوفا ای بیوفا !!

        آخر چرا آخر چرا؟

         

        عشق منو گم کرده ای

        درد و بلا آورده ای

        آخر چرا آخر چرا ؟

        ای بیوفا ای بیوفا !!

         

        من با تو میسازم ولی

        تو میشکنی هر دم  دلی

         دوسِت ندارم بعد از این

        اینه جوابم من  همین !

         

        قصر طلا تو نمی خوام

        جاه و جلا  تو نمی خوام

        زمین و باغ و نمی خوام

        این چلچراغ و نمی خوام

         

        یه عشق  خوب با تو بسه

        تا به رگ ها خون برسه

        یه خواب خوش  کنار آب

        یه زندگی روی حساب

         

         

        من با تو میسازم ولی

        تو میشکنی هر دم  دلی

        دوسِت ندارم بعد از این

        اینه جوابم من همین !

         

        از عشق نمیشه دل برید

        با پول نمیشه عشق خرید

        جنس دل و نمیدونی

        حرف دل و نمیخونی

         

        یا بمون و درکم بکن

        یا برو و ترکم بکن

        یا قول بده که بعد از این

        دلت بشه پاک و امین

         

        من با تو میسازم ولی

        تو میشکنی هر دم  دلی

        دوسِت ندارم بعد از این

        اینه جوابم من  همین !

         

         

         

         

         

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0