جمعه ۲۵ آبان
شب بی تو ؟ میگم هرگز !! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۱۳۹۱۶
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : -۶
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
شب ِ با تو شب عشقه
شبِ نوشیدن لذت
شب ِ قدم زدن با تو
زیر ِ چراغ یک خلوت
شب بی تو شب گریه
شب پژمردن باغچه
شب ِ هجوم تنهایی
تو اضطراب ِ یک کوچه
شب با تو شب بوسه
شب بی تو شب غصه
شب بی تو سکوت ِ محض
شب با تو پُر از قصه
وقتی از شادی میرقصم
وقتی نخورده من مستم
همه ش علامت اینه
که امشب با تو من هستم
وقتی گریه میشه بارون
وقتی دل نمیشه آروم
همه ش علامت اینه
که امشب نمیاد بانوم
شب با تو شب بوسه
شب بی تو شب غصه
شب بی تو سکوت ِ محض
شب با تو پُر از قصه
من اونشبی رو دوس دارم
که با تو نیمه شب داره
شبی که چشم نمی خوابه
شبی که تب و لب داره
شب با تو چراغ ِ سبز
شب بی تو چراغ◦ قرمز
شب با تو ؟ بگو آره !
شب بی تو ؟ میگم هرگز !!!
شب با تو شب بوسه
شب بی تو شب غصه
شب بی تو سکوت ِ محض
شب با تو پُر از قصه
|