جمعه ۲۵ آبان
من اقرار میکنم ای یار ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰ شماره ثبت ۱۳۵۰۶
بازدید : ۹۵۵ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
من اقرار میکنم ای یار !
که در حقٌت جفا کردم
تو پاک بودی و من شکاک
تورو بیخود رها کردم
من اقرار میکنم ای یار !
که از تو ساده بگذشتم
میون ِ کوچه های شک
شبا آواره میگشتم
خطا کردم خطا کردم
عجب نامرد ِ نامردم !
تورو من خوب نشناختم
عجب دیوونگی کردم !!
تو حق داری نمی بخشی
تو حق داری دلت خونه
تو حق داری علیه ی من
بگی این مرد مجنونه !
توحق داری بگی دورشو !
بگی ای مرد ِ دیوونه !
چرا " فرشته" ی خود رو
تو بیرون کردی از خونه !؟
خطا کردم خطار کردم
عجب نامرد ِ نامردم !
تورو من خوب نشناختم
عجب دیوونگی کردم !!
من اقرار میکنم ای یار !
تو پاک بودی و من ناپاک
تو مثل ِ چشمه ها بودی
ولی من آدم ِ شکاک
از این وجدان ِ درد آلود
نجاتم ده نجاتم ده
کویرر ِ شک منو سوزوند
کمی آب ِ حیاتم ده
خطا کردم خطار کردم
عجب نامرد ِ نامردم !
تورو من خوب نشناختم
عجب دیوونگی کردم !!
|