جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
ای ماه هشتمین ای فخر این زمین
آرامش دلم خورشید نازنین
هرکس کنار تو آرام میشود
غم از بهار تو ناکام می شود
آیینه ی خدا،با یاد مهر تو
شعری به قلب من الهام میشود
ای قاصد شفا، دلواژه ی صفا
هر قصه ای ز تو خوشنام میشود
ای نام تو رضا، آوازه ی وفا
آهو به لطف تو آزاد میشود
بیمار بی پناه ،ویران پرگناه
آخر به عشق تو آباد میشود
*********************************
************************
"کبوترانه" به شوقت همیشه منتظرم
که در حریم و منارت دوباره پر گیرم
*******************************
شعر باورم را
با
"ر"
ور
می کند
حرف
آغازین نامت
وقتی
بر لبم آواز می شود
مه ناز نصیرپور
پ.ن: این قافیه ز اشک دیگر کم آمده
فال نگاه من آه و غم آمده
ای ماه پرزنور، آرامش صبور
آخر به لطف تو
ویرانه ی دلم پیش خدای عشق
آباد میشود؟
با یه عالمه بغض و اشک...
تولدم امسال با تولد امام رضا یکی بود پارسال که به پابوسش رفتم بابام همراهمون بود اما دیگه نیست...
التماس دعا امیدوارم غم دل همه آرامش و شادی شود...
آمین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.