جمعه ۲ آذر
روزگار پرفریب شعری از شکرانه قاسمی معافی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۴۶۹۳۹
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر شکرانه قاسمی معافی
آخرین اشعار ناب شکرانه قاسمی معافی
|
پاییز مهری نداشت
و گل همیشه بهار
دروغی بیش نبود
ازین دنیای پر فریب
تنها حقیقت ماجرا
عشق تو بود.
*شکرانه قاسمی معافی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانو
کوتاه زیبایی بود