جمعه ۲ آذر
دل شعری از شکرانه قاسمی معافی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۳۴ شماره ثبت ۵۰۸۷۴
بازدید : ۱۳۵۱ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر شکرانه قاسمی معافی
آخرین اشعار ناب شکرانه قاسمی معافی
|
نرسی به دلم می پوسد ...
چون میوه ای
بر درختی
در خانه ای
متروک!
*شکرانه قاسمی معافی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.