❤️┅═༅𖣔 ﷽ 𖣔༅═┅❤️
🌺 ارادت 🌺
🍃🌺🍃
مِثلِ رنگِ طَلاییِ روشن ، قلبِ تو ، مهربان و جَذّاب است
عینِ دُردانه ای به عَطرِ صَفاست در طَراوَت شَمیمِ عَنّاب است
طرحِ لبخند ، در صدای خوشَش ، با تماشاستهمنشین دلِ تو
شب میانِ تَلالوءِ بِرکه ، بَرقِ بی تاب و نابِ مَهتاب است
لحظه ای باش تا تمامِ جهان همچو من عاشقت شوند عزیز
از مَرامت نَفَس دَهی به فلک ؛ این حکایت جنونِ محراب است
آمدیّ و حیات پاشیدی دُورِ تَبسازههای کاشیِ جان
تو مگر کیستی ؟ عیسایی؟ دَم دَمانَت نظامِ اَحباب است
حرفهای تو باورِ اُمّید ، دست هایت شناسنامهی حُب
وَ به سانِ حِرزِ سبزِ مُراد ، چارچوبِ کلامِ تو باب است
معرفت را ثَبات آموزی ؛ خط به خط ازبَری مُروّت را
زیرچَشمی دلم میبیند ؛ که نگاهت نُمودِ اعجاب است
بودنت... کاش زودتر بودی ... از ازل کاش گُم نمی گَشتیم..
من و تنهایی و غَریبی و غَم ؛ تو که خود آفتابِ شاداب است
بی تو دریا به خُشکی است دُچار ؛ بیتو دردم به وُسعِ اقیانوس
در فَنا مَحو می شوم بی تو نامِ حالم سکونِمُرداب است
من سراسیمه ام بدونِ تو .. تو کجا بودی آی تا حالآ ؟!
تَهِ چاهِ فراق داد زدم ... ای خدا حِسِ او مگر خواب است ؟
نایِ سنتور در نَوای سَفَر .. از قَدَم های عشق و سِیرِ خطر
این فَراز و نشیبِ قلبم که صُبّهسو تابتابِ مِضراب است
بَر حَصیرِ سکوت ، بنشستم ؛ تا تو گویی هر آنچه یادم شد
ماتِ تو بودنم عَطای خداست در ارادت فدایت آداب است .
🌺بااحترام 🌺
🍃🌺🍃
🍃
غزلی ناب و زیباست
شورانگیز و سرشار از احساس
دستمریزاد