جمعه ۲ آذر
غریبه شعری از شکرانه قاسمی معافی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۳ شماره ثبت ۴۷۸۸۰
بازدید : ۶۸۱ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر شکرانه قاسمی معافی
آخرین اشعار ناب شکرانه قاسمی معافی
|
هیچ غریبه ای شبیه تو نیست
چقدر شبیه غریبه ها شده ای تو!
^شکرانه قاسمی معافی^
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.