جمعه ۲ آذر
همسایه شعری از شکرانه قاسمی معافی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۲۶ شماره ثبت ۵۰۱۹۰
بازدید : ۵۹۳ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر شکرانه قاسمی معافی
آخرین اشعار ناب شکرانه قاسمی معافی
|
همسایه ها قهر
از یک کاسه غذا می خورند
گربه های شان
هایکو / شکرانه قاسمی معافی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.