سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عمر بی حاصل

    شعری از

    افسانه چوگانی تخلص افسون

    از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶ شماره ثبت ۴۵۹۴۴
      بازدید : ۴۶۲   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر افسانه چوگانی تخلص افسون
    آخرین اشعار ناب افسانه چوگانی تخلص افسون

    رفته بر باد روزگار جوانی ام
    داده ام از کف عمرو زندگانیم
    سالیان سال گذشت ونماند از من
    جز مشتی خاطره وتنی رنجور
    ودیگر هیچ....
    چه بی رحم است زمانه
    گرفت از من بهانه
    مرا محکوم عاشقی کرد
    مرا تبعید بی کسی کرد
    گرفت از من تو را چه ظالمانه
    مرا انداخت در زندان غصه فاتحانه
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۲۰
    درود بانو
    غمگین و زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    آرمین اسدزاد (الف)
    چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۳:۱۲
    سلام بانو
    تلخنامه ای خواندم و
    آرزو دارم که در لحظه هایتان خنده جاری باشد خندانک خندانک خندانک
    عبدالحسین آزادمنش(ع   آزاد)
    چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۳:۵۸
    خداوند غم و اندوه تان را برطرف و شادی را در دلتان جاری سازد-حق مددکار-
    نیره ناصری نسب
    چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۵۴
    درود بر شما بانوی گرامی

    دلتان همیشه شاد غم از او دور باد خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک
    سمانه هروی
    چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۵۰
    خندانک
    غم که از در می آید دیگر نمیرود
    خندانک
    نرگس فانی
    جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۴۶
    خندانک خندانک خندانک
    ایامتان بهاری
    مسعود احمدی
    جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۱۹
    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0