جمعه ۲ آذر
كمی چپ كمی راست شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر طنزونه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۰:۵۶ شماره ثبت ۴۵۸۸۹
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
كمی چپ كمی راست ژل ميزنم
به موهای پر تاف تل ميزنم
كمی رژ لب يا ريمل ميزنم
همه کوچه ها پرسه وِل ميزنم
خدايا چرا با من انقدر بدی؟
چرا اين چنين سرنوشتم زدی؟
كه بی شوهری كرده من را خفه
همه خواستگارا مشنگ و پپه
مگر من چه كم دارم از اقدسی
كچل تر ازو نيست اينجا كسی
كه دارد همي خواستگاران بسی
پسندش كند هر خر و كركسی
دماغم نديدست سنگ فرز
لبم خالی و مغز من پُرِّ تِز
بسی درس خواندم در اين سال چند
كه تا ابلهان را نبينم گزند
خودم را رساندم به بيچارگی
كه درسا كنم پاس يكبارگی
مهندس شدم حال بر خويشتن
نخواهم دگر بيش از اين ويشتن
نخواهم كه با اسب و زين آيدش
كه در سر همی عقل می بايدش
و لكن اكر مرسدس داشت به
و يا خانه ای لوكس در شارجه
ليسانسی اگر داشت هم هكذا
كه بی مايه باشد فطير هر كجا
ميان من و خواهر و مادرش
بلاشك به من حق دهد آخرش
غذا پخته و خانه داری كند
به جايش كمی پاچه خواری كند
چهار شانه و اندكي قد بلند
كه فاميل از هيكلش كف كنند
خوش اخلاق و خوش رو و خوش تيب ،نايس
هنرمند و خوش ذوق چون، باب رايس
به موقع مثال خودم خل شود
سر كيسه ها يك به يك شل شود
برايم هديه خرد زرت و زرت
همش گردش و عشق و حال فرت و فرت
فرانسه ميانمار ،شايد سوئيس
اتود مكس فاكتور و يا بورزوئيس
دي اند جي ،اريكا يا ماسكارا
فلورمار ،بيانسه يا باربارا
و ديگر نينديشم اندر خيال
كه دارم ست كامل اورئال
چنان گيرم آن بازوانش به گاز
كه برق از سرش پر كشد چون سه فاز
به هرحال قسمت كن اين گوهری
كه مردم از اين درد بي شوهری...
|
نقدها و نظرات
|
مانا باشین و بنگارین طبعتون همیشه اینقد شاد و سر کیف ایشالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.