به نام خالیق
ای صاحب کرامت
اوره ک گئدیرالیمدن، ای صاحب کرامت
دل می رودزدستم ای صاحب کرامت (ای خدا)
قویمااؤلادیوانه، ائیله گینن عنایت
عنایت نما ونگذارکه دل دیوانه شود
غرق گناه اؤلوبدور،علاجی یوخدورداها
دل غرق درگناه شده است دیگرعلاجی ندارد
یارب ائیله ترحم ،بلکه اؤلاهدایت
یارب ترحم نماتابلکه هدایت شود
دخیل دوشوب قاپووا،چاره ایستیردردینه
خدایا دل به درتودخیل شده وبرای دردخودچاره می خواهد
یاپیش الیندن خدا،دردینه ائت طبابت
خدایا دستش رابگیرودردش راطبابت نما(درمان کن)
قویماسینا تؤبه سی، گینه گناه ائیلییه
یارب نگذارکه توبه دل بشکندودوباره گناه کند
گلیبدی درگاهووا،ائیله اؤزون حمایت
وبه درگاه توآمده خودت حمایتش کن
امیدی سنسن تانری، قویماکسه امیدین
خدایاامیدش فقط توهستی نگذارتاامیدش قطع شود
علاج ائیله دردینه، بلکه تاپسین شرافت
وبه دردش علاج نماتابه وسیله توشرافت وانسانیت یابد
سن اؤزون مهربانسان، باغیشلارسان قییالی
توخودت مهربان هستی وگناه رامی بخشی
هرکیم گلسه قاپووا،تاپاجیخدی شفاعت
وهرکس به درودرگاه توبیایدشفاعت پیدامی کند
بنده لرین دردینه اؤزون ائیله درمانی
به دردبندگانت خودت درمان کن
قوی اؤلماسینلارمایوس ائیله سینلرعبادت
بگذارازتومایوس نشوندوعبادت نمایند
گرانقدر همت شما را درود