گوزوم آشدیم بیرگوزل آناگوردیم
آنانی اوزومه بیردایاق بیلدیم
اوزومه باخاندااوزونه گولدیم
آی آللاه اوگوزل آنا نئجه اولدی
چوخ آختاردیم تاپانمادیم گئجه اولدی
آنا قوجاقیندا چوخ نازائدردیم
آسوده یاتاردیم چوخ دینجلردیم
سوتوندن امردیم تئز دیرچلردیم
ناواخدیکی قوجاقیندایاتمیرام
لای لای چالیب قیزل گوله باتمیرام
الیمدن دوتاردی یولی گئدردیم
یواش یواش یئریمک اورگنردیم
اونون گوزل اللریندن اوپردیم
اوآنانی ایتیرمیشم تاپیرام
نه قَدَرقاچیرام اوناچاتمیرام
سالاردی نننییه لای لای چالاردی
یاتمازدی گئجه نی اویاق قالاردی
یاتمییاندادیزی اوسته آلاردی
ایندیده کاش دیزی اوسته یاتئدیم
بوجانیمنان دردوغمی آتئدیم
باش قویاردیم سینه سینه یاتاردیم
بودنیانین دردوغمین آتاردیم
خوشلانماقدان آزقالاردی اوچاردیم
اوگونلریم ای کاش بیرده گلئیدی
اورگیمین دردین آنام بیلیدی
اوننان بویوک آنامگیله گئدردیم
بیرنئچه گون اورداقوناق قالاردیم
سونراداریخاردیم چوخ آغلایاردیم
هی دییردیم ننه گئدک ائومیزه
گئدسون قربان اولام اوآلاگوزه
سحرتئزدن دوروب هایاقالاردی
هامینی یوخودان تئزاویاداردی
هره نی بیرایشه یولاسالاردی
اوگوننرون گئنه دوشدی یادیما
کاش گلیدون بیریئتئیدون دادیما
چوخ ایشلری بیزه اؤ اورگدردی
مشکیله قالسیدیق چاره ائدردی
اورکلرین کدرغمین سیلردی
او گئدننن غم گونوموزچوخالیب
هئچ بیلمیریک خوش گونلرهارداقالیب
دردیمیزاولانداباخیب بیلردی
تسکین وئرمک اوچون بیزه گولردی
اوز دردی اؤلسیدی تئز گیزلدردی
آللاه گؤزل آنا اؤزون وئرمیشدون
اؤننان اورک غمیمیزی سیلمیشدون
بیریئره گئدنده دعاائدردی
قاپییاتک دالیمیزجان گلردی
قرآن الده گؤزیاشینی سیلردی
دییردی خالیقیم تاپشیردیم سنه
مهربان سان گؤزل خالیق سن منه
گئجه لری صبحه تکین یاتمارام
غم گونلرون یادیمنان چیخادمارام
محبتون اورگیمدن آتمارام
گوزل گولراوزلی آناهارداسان
شیرین شیزین سؤزلی آناهارداسان
کاش گلیدون قادالارون آلئیدیم
قوللاریمی بیربوینیوا سالئیدیم
گئجه گوندوزقوللوقونداقالئیدیم
آللاه ای کاش اونی بیرده گؤرئدیم
اورگیمین سوزون اونا دیییدیم
یامان گئدون بیزی یاددان چیخادون
اؤقارانلیق یئرده تکجه نه یاتدون
چوخ ایستردون بیزی ندن تئز آتدون؟
ائله دوشوب محبتون کونلومه
هرگون گلرخوش سوزلرون دیلیمه
اؤتورام قبریوین اوسته آغلارام
قبریوین اوستینه قان یاش باغلارام
تاپانمارام سنی اورک داغلارام
نه اؤلاردی بیرگلئیدون گؤریدیم
باغیریمی چاتدادان دردی دیییدیم
چوخداند کی بیزدن آیری دوشوبسن
هئچ بیلمیریک هانسی واخدان گئدیبسن
محسن سنه قوربان ندن کوسوبسن
کونلومه دوشنده باغیریم قان اؤلور
اورگیم چیرپینیرگول رنگیم سؤلور
گئدون آنا قالدی محسنون آغلار
گئجه گوندوزاورگینی غم داغلار
محبتون سینیق قلبینده ساخلار
لاقل یوخوما گل بیرگؤروم آنا
اؤخسته گؤزلری بیراؤپوم آنا
تقدیم به روزمادرمعنی فارسی رابعدن می نویسم