چهارشنبه ۱۶ آبان
چشمهای گریان شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۴۳۹۰۹
بازدید : ۶۸۲ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
چرا ندیده چنین چشمهای گریان را
چرا نداری به دل مهرِ نوع انسان را
نشسته ای به کنار اجاق و بی خبری
کسی به کوچه کِشد سردی زمستان را
هجوم لشکر غم هم ز هر طرف تازد
چه دوست ها که نمودند خالی میدان را
خریده اند بزرگان سکوت غمباری
کشیده اند جوانان درفش عصیان را
درون کلبه خود رفته ام به تنهائی
فقط در آینه بینم همیشه مهمان را
از آنچه بر سرم آید چو روز روشن هست
نیاز نیست که پیش آوری تو فنجان را
طلاق مهرو محبت چه موقعی دادی
مگر تمام نمودی کلاس شیطان را
چنین شتاب که داری به کج رود راهت
نگاه دار دقیقن پدال و فرمان را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.