جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
این ترانه بر روی ملودی نوشته شده
یک موسیقی آرام و ملایم با پیانو
......
....
..
.
بارون و پاییز ،پای پیاده،، برگای زرد و یه قلب ساده
از کینه لبریز،از عقده سرشار،،بارون و باد و منو یه جاده
از روی عادت، راه میرم آروم ،،چشمام به چشمات بی اعتماده
بد کردی بامن کاش،میشد که بد شم،،بابام بدی رو یادم نداده
بارون میباره،میریزه اشکام،،من ساده میگم،تورو نمیخوام
رفتی و حالا،تکیم به باده،،این درد برا من ،خیلی زیاده
حتی با سیگار، آروم نمیشم،،رفتی نموندی یه لحظه پیشم
سخته جدایی ، تنها ترینم،،تو جاده هر دم، تو رو مبینم
با اون غریبه ،رفتی چه ساده،تنها ترینم تو عمق جاده
بد کردی با من کاش ،میشد که بد شم،بابام بدی رو یادم نداده
بارون میباره، میریزه اشکام،من ساده میگم تورو نمیخوام
رفتی و حالا،تکیم به باده،این درد برا من خیلی زیاده
سکوت میکنم ، تا کینه کم شه،، دنیا نمیشه بدون غم شه
من استوارم با این که گاهی،، یه مرد میتونه با غصه خم شه
بارون و پاییز،،هوای سرد و ،،قصه تلخ مردی پیاده
بد کردی با من کاش میشد که بد شم ،،بابام بدی رو یادم نداده
بارون میباره ،میریزه اشکام،من ساده میگم تو رو نمیخوام
رفتی و حالا ،تکیم به باده،این درد برا من خیلی زیاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.