جمعه ۲ آذر
لیوان خالی شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۲۱ شماره ثبت ۵۱۷۷۳
بازدید : ۱۰۰۲ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
نمیتوانم نگرانت نباشم
نازنینم
از زیر قرآن رد شدی و رفتی
تو قرآن را بوسیدی
ومن پیشانیت را
هر چه آب بود
برای زود تر دیدنت
به سنگ فرش خیابان دادم
چطورمیتوانم نیمه ی پر لیوان را ببینم
وحید کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.